دکوراسیون داخلی با والاد استودیو
8
خرداد

دکوراسیون داخلی با والاد استودیو

امروزه طراحی مناسب فضای داخلی خانه یا محیط کار در افزایش آرامش امری است انکار نشدنی .

 

دکوراسیون داخلی با والاد استودیو

 

اگر به طراحی داخلی و دکوراسیون علاقه مندید و یا اگر اشتیاق فراوا به زیباسازی محیط زندگی و محل کار خود دارید ومی خواهید اصولی تر دست به تغییر دکوراسیون محیط خود بزنید تا پایان این مقاله طراحی داخلی با والاد استودیو همراه باشید.

در طول روز با گذراندن سختی ها و روزمرگی ها همه ی انسان ها در اعماق وجود خود خواستار آرامشند و برای بدست آوردن انرژی از دست رفته به خانه پناه می برند به همین سبب فضای داخلی خانه می تواند یک منبع سرشار از انرژی باشد به شرطی که نکات و جزئیات را نیز رعایت کنیم که توجه به همین نکات ریز نتایج بزرگی به همراه خواهد داشت .

امروزه طراحی مناسب فضای داخلی خانه یا محیط کار در افزایش آرامش امری است انکار نشدنی .

در حال حاضر طراحی ها بسیار متفاوت شده اند به طور مثال در روزگار قدیم سقف ها طی چهار چوب انجام می شده و از اشکالی مثل دایره ،بیضی و یا چند ضلعی های منظم ویا تلفیقی از این اشکال انجام می شد اما درحال حاضر طراحان سعی دارند کمتر از قرینه سازی استفاده کنند و یا بهتر است بگوییم از سبک های کلاسیک کمتر استفاده شود وسبک های مدرن را جایگزین کنند.

طراحی و معماری داخلی نقش مهمی را از لحاظ کیفیت فضای ساختمان ایفا میکند .

نحوه ی تقسیم بندی و چیدمان فضا و رنگ _جنس دیوارها _سقف_ کف _نورپردازی _مبلمان از مجموعه  های تاثیر گذار بر زیبایی کار آمد فضای داخلی هستند .

معماری و دکوراسیون داخلی از لحاظ معیارهای روانشناسی بسیار حائض اهمیت است .

با ایجاد میزان امنیت و صمیمیت و شور و هیجان زندگی و داشتن آرامش می توان برخی راهکارها را تشدید یا تضعیف کرد و باید این را دانست دارای روحیات مختلفی هستند و برای پاسخ صحیح دادن به نیازهای آنها معماری داخلی مهم و پر اهمیت است .

امروزه دکوراسیون و طراحی داخلی اهمیت خاصی پیدا کرده و در بسیاری از دانشگاه ها به صورت یک رشته تحصیلی تدریس می شود .

در این رشته ایده ها و الگوهای مختلف مانند کلاسیک و مدرن توسط طراحان این رشته به کار گرفته می شود .

در این رشته محدودیتی وجود ندارد و طراحان میتوانند به ایده های بلند پروازانه خود جامع عمل بپوشانند.

معماری ما در گذشته سرشار از ریزه کاری و ظرافت بوده است صدها و شاید هزاران خلاقیت و ایده را در خود جای داده بوده است .

یک طراح در طراحی یک دکوراسیون داخلی مسئول طراحی و دکور و عملکرد کارفرماست چه مکان اداری باشد چه صنعتی و چه تجاری طراح باید همکاری نزدیک با کارفرمایان و معماران داشته باشد تا بتواند تصمیم صحیح را درمورد ساختار یک فضا را بنا به نیاز کاربران آن به بهترین طرح مناسب را داشته باشد .

طراحی دکوراسیون داخلی یک حرفه است با ترکیب مهندسی و هنر و هماهنگی بین این دو مستلزم ذهنی منحصر به فرد برای بکارگیری مناسب هر دو رشته است .

وجه تمایز طراح از دکوراتور این است که طراح علاوه بر شناسایی رنگ و محصولات و مصالح باید مهارت گفتگو با کارفرما و قبول سفارشات را داشته باشد و ساختار فضا را بشناسد و روش های بهتر اجرا عناصر را بداند .

در طراحی و اجرای طرح مد نظر چند مورد لازم است در نظر گرفته شود :

(عملکرد ،نقشه ،افراد ، آسایش ، ویژگی ها ، سطوح )

برای یک طراحی زیبا و بی نقص باید موارد زیبا شناختی و عملکرد را سامان داد .

طراحی یک ساختمان مانند یک داستان است که شخصیت اصلی آن خود انسان است .

برای زیبا تر شدن این داستان باید تمامی موارد اصولی و درست انجام شود .