بازسازی ساختمان اداری با والاد استودیو
31
مرداد

بازسازی ساختمان اداری با والاد استودیو

به مرور زمان ساختمان های اداری فرسوده می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند تا مرتب و قابل استفاده باشند

بازسازی ساختمان اداری با والاد استودیو

بازسازی اداری

به مرور زمان ساختمان های اداری فرسوده می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند تا مرتب و قابل استفاده باشند ، برای رفع خرابی ها و بخخش های فرسوده ساختمان هزینه های سنگینی را با پرداخت .

یا به دلیل اینکه نیاز کاربران را بتوان رفع کرد در برخی از مواقع نیاز به تغییر دکوراسیون نیز هست ، به همین سبب برای بهتر شدن نتیجه کار بهتر است نوسازی و بازسازی را به صورت همزمان انجام شود .

در ساختمان های  اداری تغییر دکوراسیون و بازسازی از اهمیت بالایی برخوردار است .

چرا که کارمندان بیشتر وقت خود در طول روز را در محیط کار میگذرانند و همانند خانه دوم آن ها است .

برای بهبود در استفاده از فضای اداره برای آرامش بیشتر کارمندان و دسترسی بهتر کاربران انتخاب مبلمان و میز و صندلی و کمد و فایل ها بسیار مهم است .

برای بازدهی بیشتر کارمندان در ابتدا باید محیط کار و فعالیتشان را بهتر و کاربردی تر کرد سپس کارمندان خدمات بهتری رو به ارباب رجوع ارائه بدهند .

 

بازسازی اداری و هزینه ها

هزینه های بازسازی اداری

برای بازسازی یک ساختمان و یا یک عملیات عمرانی یک هزینه ثابت را نمی توان در نظر گرفت به دلیل نوسانات بسیار بازار هنگام خرید مصالح و مواد مورد نیاز و از دلایل دیگر تغییراتی است که در حین عملیات به یکباره پیش می آیند .

در بازسازی ساختمان های اداری هزینه ها بر حسب طرحی که طراح ارائه می دهد و با کارفرما نهایی میکند محاسبه می گردد در مرحله ی اجرا کارفرما می تواند نسبت به بودجه ای که برای بازسازی در نظر گرفته است متریال ها و یا المان های طرح تایید شده را تغییر دهد . بهتر است تغییرات ب دلیل کسری بودجه در مصالح و مواد اصلی ساخت و ساز نباشد .

کارفرما باید بداند که بودجه خود را فقط در زمان اجرای دکوراسیون داخلی و تزئینات داخلی می تواند مدیریت کند .

در بازسازی مدت زمان تحویل پروژه بستگی به طرح و نظر نهایی کارفرما دارد که در روند اجرای عملیات تغییراتی را اعمال کنند و یا طرح اولیه دچار دستخوش شود یا خیر .

 

 

بازسازی اداری و موارد حائز اهمیت

موارد حائز اهمیت

1_ بازسازی سرویس بهداشتی

بسیار مهم است چرا که در این مکان تردد زیاد است .

باید از مصالحی استفاده شود قابل شستشو باشد و بسیار مهم .

 

2_ طراحی پله ها و راه پله ها

در طراحی پله ها می توان این مکان را در دکوراسیون داخلی به یک محیط خاص تبدیل کنید و این بازسازی و تغییرات را به نفع خود تمام کنید .

 

3_ در بازسازی ممکن است از نظرشما همه چی عالی نباشد و در برخی فضا ها رضایت کامل از تغییرات نداشته باشی .

 

 

4_ در بازسازی باید تمامی موارد را مکتوب بنویسید و با کارفرما درمیان بگذارید چرا که طبق تجربه ثابت شده است ممکن است هنگام اجرای پروژه برخی المان ها و مقدار هزینه و در زمان تحویل تغییراتی داشته باشند دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد .

 

5_ هنگام بازسازی باید برای هزینه های مضاعفی که هنگام اجرای پروژه به آن برمیخورید آماده باشید و کارفرمای خود را از این احتمال با خبر کنید ، چرا که در برخی از فضا نیاز به تعمیر ویا تعویض است .

 

6_ مدت زمان تحویل پروژه

هنگام اجرای پروژه جوری هدف و تمام موارد مربوطه را کنار هم قرار دهید که در پایان وقت اضافی برای انجام ریزه کاری ها بدون استرس.

 

7_ بعداز انجام بازسازی یک ساختمان اداری ممکن است تا مدت ها در محیط گرد و غبار و خاک باشد و از زیبایی و جلوه ی محیط کاسته شود ب همین سبب برای رفع این مشکل باید از المان هایی استفاده کنید که نظافت آن ها راحت تر و بدون درد سر باشد .

 

نویسنده مقاله : پریسا صادقی