جامع‌ و کامل ترین مقاله درباره‌ی سبک مدرن
18
اردیبهشت

جامع‌ و کامل ترین مقاله درباره‌ی سبک مدرن

به صورت کلی می‌توان گفت سبک مدرن یعنی: سادگی و زیبایی درطراحی و لوازم منزل.

 

جامع‌ و کامل ترین مقاله درباره‌ی سبک مدرن

به صورت کلی می‌توان گفت سبک مدرن یعنی: سادگی و زیبایی  درطراحی و لوازم منزل

 

 

جامع‌ و کامل ترین مقاله درباره‌ی سبک مدرن در معماری داخلی با والاد استودیو

طراحی دکوراسیون داخلی منزل کاری لذت‌بخش است. اگر قصد طراحی دکوراسیون منزل خود را دارید باید در ابتدا با انواع سبک‌های دکوراسیون آشنا شوید تا از بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنید. اگر هم قصد دارید که طراحی  منزل خود را به دست دکوراتورهای حرفه‌ای بسپارید، باز هم بهتر است با انواع دکوراسیون آشنا باشید تا بتوانید ارتباط بهتری با دکوراتور برقرار کنید و نتیجه‌ی بهتری بگیرید. از آنجا که سبک مدرن در معماری داخلی هر روزه طرفداران بیشتری پیدا می‌کند و بسیار رایج شده است، شاید فکر میکنید اطلاعات کافی درمورد این سبک دارید .اما پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطالب همراه والاد استودیو باشید تا دریابید سبک مدرن چیست و چگونه می‌ شود فضای داخلی منزل را با نگاهی عمیق  به اصول سبک مدرن طراحی کرد.

 

سبک مدرن چیست؟ 

در سبک مدرن لوازمی که مورد استفاده قرار می‌گیرند تزئینات زیاد ندارند. در این سبک از رنگ‌های خنثی بیشتر استفاده می‌شود. صیقلی بودن سطوح از ویژگی‌های این سبک است .سبک مدرن در دکوراسیون داخلی سبب می‌شود همه لوازم و تمام اشیا و اثاثیه کاربردی باشند. ازعناصر جدایی‌ناپذیر این سبک براق و شفاف بودن لوازم است .

 

اصول سبک مدرن در معماری داخلی چیست؟

کاربردی بودن اثاثیه

با توجه به تعریف اولیه‌ی سبک مدرن، همه ی وسایل  منزل باید از نوع کاربردی باشند. مثلا هیچگونه تجملاتی در سبک مدرن به چشم نمی‌خورد. در واقع هر لوازمی که در دکوراسیون منزل وجود دارد باید به کارامد بودن آن توجه ویژه شود.

چیدمان منظم

در سبک مدرن داشتن نظم ودور بودن از شلختگی فضا ضروری است. به همین سبب وسلیلی که انتخاب شده‌اند باید به شکل منظم چیده شوند تا از شلخته دیده شدن  جلوگیری شود.

فلزات براق

استفاده از فلزات در سبک مدرن بسیار رایج است. تا جایی که می‌توان از فلزاتی مثل استیل و کروم استفاده کرد. درخشندگی  این فلزات در کنار سادگی فضای ایجاد شده جلوه‌ای بی‌نظیر دارد.

سادگی در لوازم

خطوط صاف و عمودی در معماری سبک مدرن بسیار استفاده می‌شود. اثاثیه و لوازم موجود باید در نهایت سادگی باشند. برای مثال مبل‌هایی با آحجم زیاد از منبت‌کاری اصلا شایسته دکوراسیون مدرن نیستند.